Okay
  Public Ticket #2964754
One Step Checkout
Closed

Comments

  •  1
    a started the conversation

    How do I enable one step checkout ?  It was advertised as included when I purchased the theme.  

    Claue – Clean, Minimal Magento 2&1 Theme is an excellent template for a modern and clean eCommerce store with 20+ homepage layouts and tons of options for shop, blog, portfolio, store locator layouts and other useful pages. Claue will meet & fit any kind of eCommerce sites as you imagine.

    Furthermore, Claue is built based on Front-End Page Builder and tons of extensions such as Mega Menu, Store locator, One-step checkout, Daily deals, advanced reports, Quick view, color swatchers, Ajax cart, products questions (magento 1), shop-by-brands,.... Which total save more than $699. So, it will bring a power for you to transform your dream shop into a magic digital outcome is limitless. Let Claue flourish your business and reach your full potential today.

    Claue V1 is compatible with Magento: 1.7.x, 1.8.x, 1.9.x, 2.1.x, 2.2.x, 2.3.x, 2.4.x

    Claue V2 is compatible with Magento: 2.4.x



  • [deleted] replied

    Dear a 

    Thank you for your ticket

    Can I ask what Claue version you're using because Onestepcheck out is not available for CLaue 1 at the momment

    If you are using Claue 2, please run this command to check your module status

    php bin/magento module:status 

    then enable the module by this command 

    mgs_oscheckout

    Thank you 

  • AlFahd replied

    فن عريق وهناك عدة اختيارات من الصور يمكن استخدام تقنية الأبيض والأسود عليها. يُفضل أن تحتوي الصورة على درجات الأبيض ودرجات الأسود جميعها التي تقارب السبع درجات حتى يكتمل التميّز. بعض الكاميرات الرقمية يوجد بها خيار التصوير الأبيض والأسود وبعض الكاميرات لا يوجد بها هذا الخيار لكن يمكن للمصوّر تحويل الصور إلى الأبيض والأسود عن طريق البرامج المرافقة للكاميرا أو برنامج (الفوتوشوب) الغني عن التعريف.

    استديو نسائي

    يعتبر التعرف على طرق التعامل مع الكاميرا أول خطوات تعلم عن التصوير الفوتوغرافي، لهذا يجب البدء بالتعرف على الكاميرا وطريقة استعمالها وما هي إمكانياتها، من خلال قراءة دليل الاستخدام، كما يمكن أيضاً استخراج الكثير من المعلومات من الشبكة العنكبوتية من المواقع الخاصة بنوع الكاميرا المستعملة. يفضل أن يتم استعمال الحامل الثلاثي الخاص بالكاميرا عند الرغبة بالتقاط عدة صور مع بعضها، حيث إنّ ذلك يساعد على تثبيت الكاميرا بطريقة أفضل.

    محترف تصوير فوتوغرافي

     

    هذه العناصر تساعد على تحسين الأداء في التصوير، وتمنح القدرة على تقييم الصورة، وهي: الفكرة: وهي أساس كل صورة إبداعيّة، فالصورة تحاول إيصال رسالة معينّة أو لقطة جمالية مُبهرة. زاوية الالتقاط: وهي تعتمد على الفكرة، حيث إنّ لكل فكرة زاوية التقاط توضّحها وتزيدها جمالاً. الإضاءة: وهي تعلب دوراً كبيراً في إيصال فكرة الصورة، فلكل فكرة إضاءة معيّنة، ولكل إضاءة خصائص معيّنة يجب معرفتها لتحديد ما يُناسب الفكرة.

    افكار تصوير منتجات